Bestellen in de showroom

Klantenservice VloerenCentrale

Heeft u advies nodig over het leggen of onderhoud van uw vloer? Heeft u andere vragen? Of wilt u een klacht doorgeven? Neem dan telefonisch (076-522 06 86) of per e-mail ([email protected]) contact op met onze klantenservice. De openingstijden van onze klantenservice zijn maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur.


Afhalen en bezorgen

We hebben veel vloeren op voorraad. Mocht uw vloer niet op voorraad zijn, dan bestellen wij uw vloer en bellen wij u als de vloer is geleverd. U heeft dan de keuze om uw vloer in Breda op te komen halen of deze te laten bezorgen door een transportbedrijf.

Zelf afhalen van uw vloer in onze showroom in Breda

Afhalen van uw vloer in onze showroom in Breda kan van maandag tot en met zaterdag tijdens onze openingstijden.

Bezorging van uw vloer door een transportbedrijf

Bent u niet in de gelegenheid om uw vloer in Breda op te komen halen? Dan kunnen wij tegen meerprijs een extern transportbedrijf voor de bezorging regelen. Bestellingen boven de € 400,-, die geplaatst worden in onze webshop tapijttegeldiscount.nl, worden gratis bezorgd bij u thuis of uw bedrijf (m.u.v. buitenland en Waddeneilanden). Wij leveren op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 8.00 en 17.00 uur, via palletvracht. Het is niet mogelijk om (kosteloos) een exacte bezorgtijd af te spreken. Houd u er rekening mee dat de chauffeur de goederen brengt tot zover hij met een palletwagen kan komen. Er wordt alleen geleverd op de begane grond. De transporteur neemt pallets niet mee retour.

Bezorgkosten

Wij bezorgen in zowel Nederland als het buitenland.

Bezorgkosten Nederland

Bestellingen webshop tapijttegels <€ 400,- € 85,00
Bestellingen webshop tapijttegels >€ 400,- Gratis
Kleine bestellingen webshop tapijttegels Prijs op aanvraag
Leveringen van overige bestellingen
(per palletplaats)
€ 85,00
Let op! Planken langer dan 150cm
(per palletplaats)– >
€ 120,00

Bezorgkosten buitenland en Waddeneilanden

Neem contact op voor de bezorgtarieven.

Transportschade

Onze producten worden met de grootst mogelijke zorg verpakt voor het transport. Toch kan het gebeuren dat een artikel beschadigd raakt tijdens het transport. Controleer daarom uw bestelling direct na bezorging. Is uw vloer beschadigd of zitten er vlekken op? Meld dit aan de bezorger en neem contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij voor een passende oplossing.

Niet thuis tijdens bezorging

Bent u op het moment van bezorgen niet thuis? Dan zijn wij genoodzaakt om dubbele transportkosten aan u door te berekenen. Zorg er daarom voor dat u op de dag van levering aanwezig bent op de afleverlocatie en we u telefonisch kunnen bereiken.


 

Heeft u een klacht of bent u ontevreden over onze service?

Neem dan contact op met de klantenservice van VloerenCentrale tijdens onze openingstijden. VloerenCentrale hecht veel waarde aan klanttevredenheid. Wij nemen uw klachten dan ook uiterst serieus en stellen alles in het werk om deze naar tevredenheid op te lossen.

 

 

 

 

  • Vloerenspecialist met uitgebreid aanbod

  • Ruime voorraad en korte levertijden

  • Vakkundige stoffeerders en vloerenleggers

  • Uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding