Klantenservice VloerenCentrale

Heeft u advies nodig over het leggen of onderhoud van uw vloer? Heeft u andere vragen? Of wilt u een klacht doorgeven? Neem dan telefonisch (076-522 06 86) of per e-mail (info@devloerencentrale.nl) contact op met onze klantenservice. De openingstijden van onze klantenservice zijn maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur.


Bestellen in de showroom

Het reguliere assortiment van VloerenCentrale is niet online te bestellen, enkel in onze showroom in Breda of telefonisch en per e-mail. Ons outletassortiment van tapijttegels en pvc vloeren bieden we wel online aan in onze webshop TapijtTegelDiscount.

Betalen

U kunt uw bestelling contant en per pin betalen. Wij accepteren alle Maestro-kaarten.


Afhalen en bezorgen

We hebben veel vloeren op voorraad. Mocht uw vloer niet op voorraad zijn, dan bestellen wij uw vloer en bellen wij u als de vloer is geleverd. U heeft dan de keuze om uw vloer in Breda op te komen halen of deze te laten bezorgen door een transportbedrijf.

Zelf afhalen van uw vloer in onze showroom in Breda

Afhalen van uw vloer in onze showroom in Breda kan van maandag tot en met zaterdag tijdens onze openingstijden.

Bezorging van uw vloer door een transportbedrijf

Bent u niet in de gelegenheid om uw vloer in Breda op te komen halen? Dan kunnen wij tegen meerprijs een extern transportbedrijf voor de bezorging regelen. Bestellingen boven de € 300,-, die geplaatst worden in onze webshop, worden gratis bezorgd bij u thuis of uw bedrijf (m.u.v. buitenland en Waddeneilanden). Wij leveren op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 8.00 en 17.00 uur, via palletvracht. Het is niet mogelijk om (kosteloos) een exacte bezorgtijd af te spreken. Houd u er rekening mee dat de chauffeur de goederen brengt tot zover hij met een palletwagen kan komen. Er wordt alleen geleverd op de begane grond. De transporteur neemt pallets niet mee retour.

Bezorgkosten

Wij bezorgen in zowel Nederland als het buitenland.

Bezorgkosten Nederland
Bestellingen webshop <€ 300,- € 75,00
Bestellingen webshop >€ 300,- Gratis
Kleine bestellingen webshop Prijs op aanvraag
Leveringen van overige bestellingen
(per palletplaats)
€ 75,00
Let op! Planken langer dan 150cm
(per palletplaats)– >
€ 110,00
Bezorgkosten buitenland en Waddeneilanden

Neem contact op voor de bezorgtarieven.

Transportschade

Onze producten worden met de grootst mogelijke zorg verpakt voor het transport. Toch kan het gebeuren dat een artikel beschadigd raakt tijdens het transport. Controleer daarom uw bestelling direct na bezorging. Is uw vloer beschadigd of zitten er vlekken op? Meld dit aan de bezorger en neem contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij voor een passende oplossing.

Niet thuis tijdens bezorging

Bent u op het moment van bezorgen niet thuis? Dan zijn wij genoodzaakt om dubbele transportkosten aan u door te berekenen. Zorg er daarom voor dat u op de dag van levering aanwezig bent op de afleverlocatie en we u telefonisch kunnen bereiken.


Ruilen en retourneren

Ruilen en retourneren van uw bestelde vloer bij VloerenCentrale is mogelijk met uw aankoopbon. Wij hanteren de volgende richtlijnen voor ruilen en retourneren:

  • binnen 14 dagen kunt u uw vloer, mits onbeschadigd, retourneren of ruilen in onze showroom;
  • wij nemen alleen volle, onaangebroken dozen of pakketten met vloerplanken en -tegels retour;
  • alle retourzendingen zijn voor eigen rekening;
  • eventuele waardevermindering van het product door bijvoorbeeld schade, kunnen wij bij u in rekening brengen;
  • alle producten die speciaal voor u besteld worden en/of op maat gemaakt worden, zoals binnenzonwering en horren, kunt u niet retourneren of ruilen.
Garantie en service

VloerenCentrale levert vloeren van topkwaliteit. Toch kan het voorkomen dat uw bestelde vloer niet naar wens is. Deze kunt u natuurlijk retourneren of ruilen voor een andere vloer.

Wettelijke garantie

Op alle vloeren en andere producten van VloerenCentrale is de wettelijke garantie van toepassing. Dat betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Een product moet voldoen aan wat u er als koper van mag verwachten, tijdens de verwachte levensduur en bij normaal gebruik. Als een product niet deugt, heeft u recht op een nieuw product of teruggave van uw geld.


Heeft u een klacht of bent u ontevreden over onze service?

Neem dan contact op met de klantenservice van VloerenCentrale tijdens onze openingstijden. VloerenCentrale hecht veel waarde aan klanttevredenheid. Wij nemen uw klachten dan ook uiterst serieus en stellen alles in het werk om deze naar tevredenheid op te lossen.

 

 

 

 

  • Vloerenspecialist met uitgebreid aanbod

  • Ruime voorraad en korte levertijden

  • Vakkundige stoffeerders en vloerenleggers

  • Uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding