Het is tijd voor tapijt!

Campagne ‘Het is tijd voor tapijt’
Tapijtcampagne-beeld

Campagne ‘Het is tijd voor tapijt’De Stichting Promotie & Informatie Tapijt (PIT) gaat doen wat klaarblijkelijk hoognodig moest gebeuren. En wel Nederland ‘een stukje zachter’ maken. Daarvoor is de campagne ‘Het is tijd voor tapijt’ in het leven geroepen. De actie moet de consument (en de detaillist) op een overtuigende, verrassende en positieve manier enthousiast maken voor tapijt en informeren over de vele mogelijkheden van het product. “Zacht is veel prettiger, leuker, kleurrijker, comfortabeler en gezonder dan hard,” zo wordt verkondigd – waarbij ‘hard’ mag worden gelezen als ‘harde vloer’ vanzelfsprekend. De campagne bestaat onder andere uit een aantal fraaie video’s die de kenmerkende zachtheid van textiele vloerbedekking in beeld brengen. De nieuwe website www.hetistijdvoortapijt.nl speelt in deze een belangrijke rol, met bijvoorbeeld een mogelijkheid om foto’s en video’s te delen. Ook bevat hij een winkelzoekfunctie. De hele operatie wordt landelijk ingezet, met naast de promotiesite nog tv-commercials, online video-advertising, veertig billboards op vrachtwagens, bannering op populaire websites en social media-advertising.

(Vloerenplein, 29-01-2014)

http://www.hetistijdvoortapijt.nl/

Categories: Nieuws