Bestellen in de showroom

Klantenservice VloerenCentrale

Heeft u advies nodig over het leggen of onderhoud van uw vloer? Heeft u andere vragen? Of wilt u een klacht doorgeven? Neem dan telefonisch (076-522 06 86) of per e-mail ([email protected]) contact op met onze klantenservice. De openingstijden van onze klantenservice zijn maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur.


 

Ruilen en retourneren

Ruilen en retourneren van uw bestelde vloer bij VloerenCentrale is mogelijk met uw aankoopbon. Wij hanteren de volgende richtlijnen voor ruilen en retourneren:

  • binnen 14 dagen kunt u uw vloer, mits onbeschadigd, retourneren of ruilen in onze showroom;
  • wij nemen alleen volle, onaangebroken dozen of pakketten met vloerplanken en -tegels retour;
  • alle retourzendingen zijn voor eigen rekening;
  • eventuele waardevermindering van het product door bijvoorbeeld schade, kunnen wij bij u in rekening brengen;
  • alle producten die speciaal voor u besteld worden en/of op maat gemaakt worden, zoals binnenzonwering en horren, kunt u niet retourneren of ruilen.

 


Heeft u een klacht of bent u ontevreden over onze service?

Neem dan contact op met de klantenservice van VloerenCentrale tijdens onze openingstijden. VloerenCentrale hecht veel waarde aan klanttevredenheid. Wij nemen uw klachten dan ook uiterst serieus en stellen alles in het werk om deze naar tevredenheid op te lossen.

 

 

 

 

  • Vloerenspecialist met uitgebreid aanbod

  • Ruime voorraad en korte levertijden

  • Vakkundige stoffeerders en vloerenleggers

  • Uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding